ShahrulXtreme
Login form
Calendar
«  February 2009  »
SuMoTuWeThFrSa
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Search
Site friends

Search Engine Optimization and SEO Tools
Statistics

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Our poll
Matematik dan Sains Dlm English
Total of answers: 9
Blog sections
SKDP [2]
SMSS [1]
LAMAN UTAMA [2]
Saturday, 21 Oct 2017, 11:17 AM
Main » 2009 » February » 15 » Kenangan di SKDP
Kenangan di SKDP
1:35 PM
Gambar pelajar yang dapat 5A UPSR 2009

Ada banyak kenangan semasa aku skolah kat SKDP, tapi banyak yg dah tak ingat..almaklumlah nam taun aku terperuk kat ctu.....Mana yang masih tersisa kat memori aku, aku akan masukkan dalam blog ni.....tapi mungkin agak tak teratur la.....ikut mana yang aku ingat.


Cuba teka, aku yang mana satu? Aper?....yg baju biru ?.....laaaa, kan yg pakai baju biru tu smua pompuan jer la.....Gambar aku takdek, Kenapa?....sebab aku dapat 6A kot, tu pasal la takdek..(sampai ati cikgu tak panggil amik gambar skali) Aku tertanya-tanya gak apsal yek ?

Sedih? Takdek la cuma aku takleh jawab bila papa aku bila tengok gambar tu, dia ada tanya " Kau ader buat masalah dengan cikgu ker Arief?...sampai cikgu taknak amik gambar?" Ada gak aku terfikir cam tu..ye la manalah tau kalau2 aku ader terkecikkan  ati cikgu-cikgi kat  SKDP....Tapi rasanya takdek.....isyhhh.....ntah la, cuma kalau2 ader, saya minta maafla ye cikgu..he..he
 
Bila tengok aku cam pening jer pikir hal tu, papaku bagitau...."Alah long, rileks la..cuma bergambar jer.....tak de pun tak memberi kesan keputusan UPSR kau.....tak luak pun A`s yang kau dapat tu".....Aku bukan aper, mungkin itulah kenangan terakhir dengan kawan2, tak tau bila dapat jumpa mereka lagi....itu je, yang lain "aiman tak kisah"..he..he..he
Category: SKDP | Views: 832 | Added by: shahrulxtreme | Rating: 0.0/0 |
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Registration | Login ]

Copyright MyCorp © 2017Powered by uCoz